Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 3. februar 2014

Dagbok 1. og 2. Februar

Ja nå har jeg startet på ei dagbok for Februar også :)
I februar har jeg valgt å bruke sterke farger, så håper jeg dere også liker det.
Slik ser boka ut utvendig.

Lørdagsbesøk av Jans lillebror Knut.


 Rengjorde og fjernet rust av gamle kakebokser jeg fikk igjen.

Ny uke, nye muligheter, så får vi se hva som dukker opp i dagboka framover :)
Ha en fin dag :)

7 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

Hvor er det et fint album, og feddt, at du sådan vælger art til dem med farvevalg o.l.
Og de første 2 sider er bare super flotte igen selvfølgelig.
Fed die du har brugt omkring din svogers billede, hvad hedder det sæt?

Bodil sa...

Diesen er fra Spellbinders Decorative Labels Eight S5-148

Anne-Eddie sa...

Knallflott album og 2 vakre LOèr!
Lekre kakebokser du har...
Klem fra Anne-Eddie ;)

Gitte sa...

Flot album og fine sider.

Pinklady 68 sa...

Du starter februar like fint som januar Bodil:-) KJempefine dagboksider!!!!
Ønsker deg en fin og kreativ uke:-)

KLem Laila.

Therese sa...

Så lekkert! Fargerikt og fint.

Tone K. sa...

wow.....du og du såååå stilig :)
Boka bare frister deg til å bla i den.....sååå lekker :)
Herlige farger og detaljer....utrolig stilig :)
Flinka ! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails