Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 28. februar 2014

DT Creativica - kort

Et nytt bidrag til Creativicas blogg som denne måneden har tema noe gammelt og noe nytt. Å lage et kort i vintage-stil blir jo som å lage et gammelt kort med nye materialer. Jeg liker denne stilen veldig godt :)
Jeg har dessuten brukt restebiter av Maja ark og Bazzill.
Brads har jeg også fått med her, en i senter på blomsten og stjernebrads på motivet.




Hvit Bazzill
Stripete mønsterark - Vivi Gade
Mønsterark og motivet - Maja Design
Distress ink
Halvperler - Landstoken
Stjernebrads - YouDo
Blomster - YouDo
Brads - Prima
Blad - Papirdesign
Blonde
Bånd

fra egne ting
Archival ink
Tekststempler - Kort&Godt
Kakeservietter
Rammer - Spellbinders dies


9 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

WAUW hvor er det flot Bodil. Alt er så fint afstemt og perfekt. Rigtig smukt arbejde igen igen.

Arnhilds Kreative hender sa...

Nydelig kort:) God Helg.

Guri sa...

Lekre fargar på dette kortet, og så flott du har dekorert på alle sidene :)

Gitte sa...

Super flot kort.

Anne-Eddie sa...

Nydelig kort! Vakre detaljer som alle glir fint på sin plass i kortet! Klem fra Anne-Eddie :)

Anne sa...

Nyydelig, doilyen gjør seg så, og jeg elsker motivet. Lekre papirer. :)

Klem, Anne.

Frk. Bogstad sa...

Dette e eit veldig flott kort i fine fargar. Likar at du har ein litt meir rosa farge på banda i forhold til midten på blomsten. Stileg :)
Óg dei fine dies'a til skrivefelt, det va ein idé ;)
Det har'kje eg tenkt på.
God helg til deg og dine :)

Unni A sa...

Så stilig! Flott oppsett, stilige farger og mange lekre detaljer. Og så fint inni også :)
Kjempefin jule LO i forrige innlegg. Vi tar også bilder av måltidet på julaften. Eller forresten, når jeg tenker meg om har vi kanskje ikke gjort det de siste par årene... Men vi er jo mange, mulig noen har knipset litt med mobilen :) De fleste bildene vi tar blir bare liggende på mobilen eller kamera. Du er jo så flink til å bruke bildene dine, både på LO'er og i dagbøkene dine.
God helg :)
klem Unni

Siv Anne sa...

Kjempenydelig kort Bodil.
Elsker fargevalget

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails