Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 11. februar 2014

Dagbok 9. og 10. Februar

Da jeg satt her og skulle redigere bilder til bloggen,  innbilte jeg meg at nå er vi kommet til Mars måned. Måtte virkelig tenke meg om nå. Kanskje fordi sola skinner og det er mildvær som minner meg mer om Påske enn midt i Februar :)

Her kommer det to sider til i dagboka mi :)

Morsdag 

En flott premie jeg har ventet på kom i posten :)

Ha en finfin dag alle sammen ♥

3 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

2 rigtig flotte sider igen Bodil, og håber du havde en god mors dag og blev forkælet i passende grad der? Og sikken en lækker prømie, du også fik her, der er mange fede ting imellem, må jeg sige.

Anne-Eddie sa...

Kjempeflotte sider!! Herlige detaljer og grattis med den fine premien!! Bare litt misunnelig...
Klem fra Anne-Eddie :)

Ellinore sa...

Prosjekt dagbok.....kjempeflott....men du verden, så mye jobb.....kreativiteten blomstrer(Klem:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails