Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 14. februar 2014

DT Creativivas blogg - BOKS

Mitt første DT bidrag for Februar i Creativicas blogg. Månedens tema er noe gammelt og noe nytt, så jeg har lagd noe nytt ut av en tom valnøttboks. Vi skal også bruke brads og jeg har brukt det i midten av blomstene og på tagen på lokket. De er i samme serie som båndet neserst på boksen. Friske fine farger :)
Mellom lagene på lokket har jeg brukt 3D-puter for å få litt mer høyde.






Mønsterark - Maja Design 
Brads og bånd - YouDo
Perlesnor
Metallblomster - YouDo
 Tøyblomster - YouDo
Organsabånd
Blonde
Chipboard tag - Craft n Craftin'

av egne ting
Tom valnøttboks
Sirkler - QK dies 

Ønsker alle en riktig fin dag ♥

3 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

Rigtig flot lavet Bodil, og med masser af fine detaljer overalt, og i pragtfulde farver også.
Rigtig God Valentinsdag til dig, Er du slet ikke blevet forkælet af din kærlige mand idag??? Det kan da ikke passe, at han helt har glemt det mon dog? ha ha ha Han plejer jo altid at forkæle dig helt vildt ha ha ha ha

Anne-Eddie sa...

Kjempefin pyntet boks!!
Nydelige farger sammen!
Klem fra Anne-Eddie :)

Unni A sa...

Nydelig pyntet boks! Flotte farger og papir.
God helg :)
klem Unni

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails