Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 25. februar 2014

Art Journal

Dette er den siste siden i det som var min første art journal.  Den lagde jeg av tegneark og noe kartong som ble bundet sammen med bind it all maskina. De ringene ble veldig grisete av maling og diverse etterhvert og jeg har nå byttet de ut. Tilsammen ble det 78 sider i den art journalen. 


Distress paint
Ink spray - Dylusions
Stempel  tekst og vinger - Dylusions
Figurstempel - Stampotique
Boblestempel - Anita's

Deltar med denne hos StampArtic februar - a pop of color

I dag skal jeg fortsette på noen art journalsider til som jeg har begynt på. Har flere på gang samtidig, for imens maling og lim tørker på en begynner jeg på en annen, så her kommer det flere etterhvert :)
Ha en riktig fin dag :)

8 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

Nøj hvor er dit lille monster her bare cute Bodil. Enrigtig sej side, du har lavet her.

Frk. Bogstad sa...

So kjekt at du lagde ditt fyste AJ album sjølv. Eg har investert i Dyan sine bøker, men dei e veldig kvite endå. Eg trur eg hald tilbake, for eg tør ikkje ta steget...
Fargerik og søt krabat du har laga :)
Kva ark e det du har brukt? Akvarellpapir?

nedergaard ( Lissy ) sa...

Super cool lavet

God aften, klem

Siv Anne sa...

Du er bare så god på å lage Art Journa sider, denne er ikke noe unntak

Klem

Kjersti sa...

EI herlig side Bodil, likte så godt ringene!
Ha en fin dag!
Klem fra Kjersti:)

Toi9 sa...

Ei virkelig knall AJ side!
Herlig monster :-)

Anne-Eddie sa...

Så herlig! Supersøtt lite monster og flotte "bobler!" Er det ikke fint at vi tolker det forskjellig!!? Dine sider gjør noe med humøret!! Klem fra Anne-Eddie ;)

My Hyde Away sa...

Dette var en artig Art Journal side. Likte den svarte bakgrunnen, for da kommer fargene skikkelig frem på figuren. Tusen takk for at du deltar på StampARTic sin utfordring. Hilsen Kirsten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails