Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 16. februar 2014

Dagbok 13.,14. og 15. Februar

Her kommer det 3 sider i dagboka mi.
Jeg synes dagene bare raser avsted og henger nesten ikke med, hahaha....men dagboksider blir det, det har jeg bestemt meg for å gjennomføre uansett :)

Scrapping pågår ♥

Kjøpte meg noen nye dies og en pakke duggdråper ♥

Sorterte litt i art-bin boksen min. Måtte ha plass til de nye diesene ♥

Ønsker alle en riktig fin Søndag :)

5 kommentarer:

Unni A sa...

Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å lage så mange dagboksider! Hadde du enda bare hevet sammen noe i full fart, men alle er jo så forseggjorte og fulle av detaljer. Så flink du er!
klem Unni

Maryann Laursen sa...

Ja jeg må også godt nok indrømme, jeg er fuld af beundring for, at du så standhaftigt holder på med at få det gjort hver eneste dag, og alle siderne er bare noget sååå flotte og virkelig veltillavede alle sammen.
Sikke da et lækkert billede der forneden ha ha ha, det kú såmænd godt há været taget her også.
Sender dig lige en personlig mail i aften.

Anne-Eddie sa...

Kjempefine sider!!
Kan bare stemme i med de andre her!
Du har så mye kreativt for deg at du må minst ha noen timer ekstra i døgnet...!!
Klem fra Anne-Eddie :)

mettepip sa...

Hei Bodil!
Er du i gang med dagprosjekt i år igjen! Jeg tar av meg hatten og bøyer meg i støvet for deg altså!
Så imponerene, og jammen meg så fullførte du også!
klem fra
mette

Gitte sa...

Lækre sider. :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails