Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 31. januar 2010

UKE 4

Sånn ... nå er jeg ferdig med LOen for uke 4.
Bildet ble nok en gang litt utydelig, men det får så være.
Her har jeg brukt gul og svart kartong fra Ladybugandfriends, og litt rester. Stanset ut bokstaver og figurer.
Glitterlim må til, samt hvit og svart penn. Stemplet rundt kanten på den gule kartongen. Og så har jeg noen tøy klistremerker.

Takk for at du titter :)
Blir veldig glad om du legger igjen en komentar :)

7 kommentarer:

mettepip sa...

Så flott med disse ukentlige dokumentasjonene dine Bodil! Kjempeflott å se tilbake på.
Veldig flott den månen. Så den ikke her i går jeg, var jo så disig.
klem fra
Mette

Gladie sa...

Flott LO, så herlig med ekornet :)

jannes hobbykrok sa...

Nydelig denne uken og!Digger den ideen du har med disse ukes loene!
Janne

Rønnaug S. sa...

Fin ukesLO. Likte veldig godt oppsettet ditt. Og så den flotte månen, da. Tusen takk for award. Skal se om jeg fåt gjort noe med det til uka :)

Pinklady 68 sa...

Nok en flott ukes LO!
Blir bare så fin dagbok å se tilbake på:-)
Ha en fin kveld!
Klem Laila.

Jannhild sa...

Skikkelig koselig å lage uke for uke LO'er!! Skikkelig flott var den!!
Jeg er imponert!! Hadde vel aldri komt i mål jeg....

beklager, Bodil, for at jeg ikke har svart deg på pørsmålet du stilte i bloggen min.... jeg har bare ikke hatt tid og overskudd til å kommentere...men i kveld måtte jeg ta meg en runde!! Jeg har mest lyst til å stoppe hele bloggen min, for jeg får ikke tiden til å strekke til, og jeg har jo så lyst til å kommentere tilbake til alle som er hos meg, og til mange andre også!!! Nå har jeg sittet i over 3 timer og kommentert...det blir litt ork da, og jeg er ikke kommet halveis... Dårlige samvittighet er ikke godt det heller....

Klem og ha en fantastisk flott uke!!
Jannhild

Siv Anne sa...

Jeg blir så imponert over at det er mulig å få tatt bilder av alt i løpet av en uke og i tillegg scrappe det :) Utrolig

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails