Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

torsdag 14. januar 2010

Julekort og Eske


Se på de flotte julekorta jeg fikk til jul. Tenkte de måtte få en eske å ligge i nå da jula er over. Esken er en gammel Luna juletrelyseske som jeg har kledd med juleark fra Panduro, svertet kanter med brilliance coffe bean.Så har jeg pyntet med et sånt beskyttelsenett som var på et eple, store roser fra nille, plukket de fra hverandre og fjernet plastdelene og satte den sammen igjen med en brads. Små roser vet jeg ikke hvilket merke, snøstjerner stanset ut med qk tanga, satt sammen med brads. Blonde og bånd rundt lokket. hjørnedekor er chipboard-søppel som er embosset med gullglitter. Masse glitterlim i gull og stickles frosted lace. Tag fra et utklipsark og bokstaver og tall er qk.
Takk for at du titter :)

3 kommentarer:

mettepip sa...

Så flott idè å lage eske til de lekre julekortene Bodil! Og når den i tillegg blir så flott da!
klem fra
Mette

Pinklady 68 sa...

Lekker eske du har laget til alle de flotte julekortene! Smart idè.
Første gang jeg er innom bloggen dine..så vi hadde kommentert samme innlegg. Kikker garantert på det fine du lager igjen.
Hilsen Laila.
(PS: en bloggende natterangler i natt:-)

Pauline sa...

Flott eske du har laget til julekortene! Jeg har mine i en Ikeakasse som jeg har pyntet med decopage, men nå er den full.. så då må jeg ha en ny!
De restepapirsidene var flotte, en ide til inspirasjon!
Ha en fin uke!! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails