Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 5. januar 2010

Julekort

Dette er ett av julekortene som ble sendt til familien denne jula. Jeg syntes denne bretteteknikken var litt spesiell og det var første gang jeg brukte den. Alle korta fikk forskjellig papir, stempel og dekor.
Denne utgaven ble sendt til noen av mine scrappevenner på Papirgleder. Moro å kunne sende julekort til noen som jeg aldri har truffet :) Bare på nett :) Det ble litt forskjellig papirer, tekst, bilde og dekor på de også.


Ute er det nå -31,7 grader og jeg holder meg innomhus. Gubben er på jobb i dag, så jeg må fyre sjøl :) Det er meldt ned mot -40 til helga. Grøss og gru . Nå skal jeg fram med papir,saks og bilder :) Ha en flott dag der ute i verden...

3 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Kjempeflotte kort!Har laget et par julekort av den øverste modellen jeg og!Tidkrevende,men veldig gøy!!!Det nederste kortet her var også kjempelekkert!!!
Janne

mettepip sa...

Så flotte julekort du har laget Bodil!
Flott pyntet begge to, og litt av en jobb!
klem fra
Mette

Rønnaug S. sa...

Nydelige julekort. Veldig kjekt med sånne brettinger. Den nederste har jeg ikke prøvd enda, men det kan jo rette seg. ;)

Ha en god og varm dag innendørs. Her fyrer vi også alt vi kan. Ovnene spiser masse i disse kalde tider :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails