Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 1. februar 2010

Februar

Nå har vi kommet til februar og det var -34 grader klokka åtte i morges.
Tenkte jeg skulle vise dere kalendersiden min for februar :)
Denne lagde jeg i desember. Har brukt litt forskjellig kartong og mønsterark. Bilde, blonde, silkebånd,charms og bling. Blomster og brads. Bokstaver stanset ut med Sizzix, Cattycorner,brukte bare skyggen av dette alfabetet her.
Takk for at du titter og det er koselig om du legger igjen en liten komentar.
Ha en flott februardag :)

6 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Så mye fint du lager, Bodil. Virkelig kreativ du:-) Kjempe stilig kalender!
Syns vi hadde det kaldt idag med -19C jeg..
Ha en fin vinterdag!

Jannhild sa...

Skikkelig fott kalender side!!! Det er så nydelig det bilde du har brukt!!

Ja jeg prøver å si til meg selv at jeg ikke må stresse med kommenteringen, men jeg får det ikke helt til....
-34!!!!! BBRRRRRRRRRRRRRRRRR, det er kaldt det!!!

Jaja, nå skulle jeg lese, men må ta en liten runde nå som jeg har nett igjen!!!

Klem, og pakke skal bli sendt ;)) GRATULERER!!!

Yvonne sa...

Nydelige farger og flott motiv! Det var nok en sånn kalender jeg burde laget, så jeg hadde litt plass å skrive på og...
Yvonne :)

Lambi sa...

Det første som slår meg er at denne siden er mye varmere og hyggeligere å se på enn jeg synes det er å se ut eller å bevege seg ute nå om dagen...men her har det "bare" vært 16 minus idag,så da kan jeg vel ikke klage i forhold til deg..;) NYdelig februar side,virkelig. LIker at du har skrevet på det grønne m mønsterarket du har brukt på den andre halvdelen! Og charmsen paasset så nydelig til her! :)

bestevenn sa...

Så hyggelig at du har vært innom bloggen min. Jeg legger meg til som følger av din. Tittet på hva som var nedover på siden, og her var det mye interessant. Morsomt at det er flere enn meg som klarer å fylle hele siden med masse bilder! Du har mange gode inspirerende ideer. Jeg liker ikke å sitte fast i noen stil, litt sta og gjør hva jeg vil. Haha. Ønsker deg en fin dag.

Hege-Annie Simonsen sa...

Så nydelig vintage bilde - flott dette! :)

Har dere det SÅ kaldt?.. Ja, da skal ikke jeg klage på temperaturen i Tromsø! Men lov til å ønske mer snø har vi - sånn som det er nå, får ikke ungene gjennomført onsdagsrenn!...

God helg! Klem, Hege

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails