Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 18. desember 2015

Pakkelapper - 18. Desember

Jeg måtte lage noen flere pakkelapper. Disse er også stanset ut med dies og de har jeg pyntet med litt bling. Skulle stemple med til/fra på baksidene med de stemplene jeg hadde ble litt for store. så må jeg se om det finnes noen mindre til neste gang. Jeg har lagd 2 av hver av de på bildet :)


Restekartong
Dies - Marianne Design
Bling - Papermania

-----------

I dag fikk jeg denne i Adventskalenderen :)


Ønsker alle en fin dag :)

2 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sa...

Nydelige og enkle gave mærker

God weekend , klem

Irene sa...

Enkle men lekre pakkelapper! Synes det er så fint med speilkartong til.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails