Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 1. desember 2015

DT Card and Scrap julekort og 1. Desember

I dag er det en ny utfordring hos Card And Scrap. I utfordring 108 er alt lov og det er kun en utfordring denne måneden.
Jeg har lagd et julekort til inspirasjon denne gangen :)




Hvit kartong
Mønsterark - Papermania
Motiv - by Digital Paper
Distress ink
Rammer - QK dies
Hjørnedies - Marianne design
Tekststempler - Kort&Godt
Julestjerner - Papirdesign
Metallhjørner
Sølvhjerter - Panduro
Banner die - Die-Namics
Grenpunch
Bling-swirler - Prima
Minibling - Papermania

Deltar hos:
Kort o Mania #142 - glitrende jul
Papirlosjen #12 - jul/vinter
Kreativ Scrapping #12 - alt er lov

-------

Så er det tid for min Adventskalender  :)
Jeg har i år kjøpt inn ting til min egen Adventskalender men har fått Jan til å pakke inn for meg.
 Da vet jeg jo ikke hva jeg får i hvilke pakker, så da blir det jo spennende likevel :)
I dag fikk jeg denne pakken med stempler og dies.


Ønsker alle en riktig fin dag.

5 kommentarer:

jorunn`s Fristed sa...

For et nydelig og stilfult kort du har laget. Takk for at du ble med på scrappiness juleutfordring, klemm Dt Jorunn ♥

nedergaard ( Lissy ) sa...

Så nydeligt julekort .... og en super god ide, selv at købe pakker, men lade Jan pakke dem ind :-))

Ha en god aften, klem

Scrappiness sa...

Nydelig kort du har lagd, takk for at du er med på vår utfordring hos Scrappiness:)

Min hobbyverden sa...

Så vakkert julekort du har laget!
Tusen takk for at du deltar på utfordringen inne hos Papirlosjen denne måneden.
Smil fra DT-Ane Lene

SirisKort sa...

Så lekkert kort du har laget Bodil.
Takk for at du deltar hos Papirlojsen denne gangen.
Siri DT

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails