Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

torsdag 24. desember 2015

Julekort - 24 Desember og julestrømpe

I dag er det selveste julaften og jeg har nå, med dette innlegget i dag, blogget hver dag i 24 dager :)
Her er det siste julekortet av denne sorten med en av de morsomme fuglene og denne har fått nisseskjegg ;)




Jeg hadde ikke helt telling på hvor mange dies som ble kjøpt inn til Adventskalenderen min, så i dag fikk jeg de resterende 5 pakkene :)


Jan hadde ordnet med Julestrømpe til meg i dag og dette visste jeg ikke noe om :)



 Da ønsker jeg alle en riktig
GOD JUL

2 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sa...

Nydeligt kort og dejlig med overraskelse

Glædelige jul til dig, klem

Aquarell sa...

Herlig kort, og flotte ting du har fått. :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails