Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 6. desember 2015

Lilla julekort - 6. Desember og litt til

Forrige Søndag var jeg med på Søndagsscrappen i forumet Scrapping.no og da var oppgaven å bruke fargen lilla. Passer vel fint å legge ut det i dag når det er 2. Søndag i Advent :)




Hvit kartong
Lilla Bazzill
Mønsterark - K&Company
Spellbinders dies
Motiv - by Digital Paper
Distress ink
Grenpunch
Hvite julestjerner - WOC
Bling - Staz
Tekststempler - Kort&Godt

-------

Jeg har åpnet Adventskalenderen min og i dag fikk jeg dette :)


I går var jeg til Røros på Julemarked. Det var veldig koselig og så mye folk.
Morsomt å titte på alt i de forskjellige bodene.
Tok bilde av noe fra en bod som ga meg skikkelig julestemning :)


Måtte jo kjøpe et par nye ting til nissebyen min :)

Og jeg måtte bare ha denne diesen :)

Da ønsker jeg alle en riktig fin 2. Søndag i Advent.

2 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sa...

Det er så nydeligt et julekort og en fin nisseby

God søndag , klem

Gitte sa...

Flot julekort.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails