Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 28. desember 2015

Hus og kirke

I år lagde jeg noen julegaver selv og da måtte det bli hus og kirke til min mamma :)
Det er batteri-telys i begge husene. 
Deltar med dette hos:


Hus/kirke dies - Tim Holtz
Snømann dies - Quickutz
Kartong/Bazzill
Bølgepapp
Cellofan
Grillpinner
Bling
Bjelle
Embossingfoldere - Marianne design
Perler
Trær, rådyr og engel - Nille
Halvperler 


Her hos oss er det kaldt og da får jeg kose meg med litt puslerier her i kroken min :)
 Ha en fin romjulsdag alle sammen :)

2 kommentarer:

Aquarell sa...

Så fine hus.:-)
Du har virkelig fått dreisen på disse husene.

Kreativelena sa...

For en herlig gave og gi. Nydelig satt sammen, og landskapet ble helt perfekt.
Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten hobbyklubb på vår utfordring; Alt er lov :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails