Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 2. desember 2015

KIRKE - 2. Desember

Til forumet Scrapping.no har jeg lagd en kirke og litt tilbehør, som er dagens luke i Adventskalenderen.
Koselig å bli spurt om å bli med på dette.


 Jeg lagde en kirke med dies fra Tim Holtz/Sizzix. Jeg har brukt Bazzill og annen kartong.
Taket er embosset med embossingfolder fra Marianne design.
Snøen på taket og bakken under kirken er også embosset.
Juletreet er stanset ut med en die fra Marianne design. Fire trær er limt sammen.
Reinsdyr og slede er stanset ut med dies fra Quickutz. Disse er montert 2 og 2 med 3D-puter i mellom.
Nissen er et klistremerke som er klistret på kartong. Denne har fått en støtte på baksiden.
Engelen er en charm. Engelen og nissen har fått en støtte av papp på baksiden.
I klokketårnet henger det en liten bjelle og jeg har lagd et spir med perler på toppen.
Dekorert med halvperler på bakken. Juletreet har fått masse bling og en stjerne i toppen.
 Og så har jeg brukt rød og grønn cellofan i vinduene.

--------
Jeg har åpnet min Adventskalenderpakke og i dag fikk jeg denne bilen.



1 kommentar:

Gitte sa...

Sikke en fin kirke.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails