Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 10. april 2010

NY AWARD

Denne har jeg fått av  SANNA .  Hyggelig med litt oppmerksomhet i hverdagen :)  Tusen takk :)

Reglene som følger med er:
1. Give a top ten list of the things that make you happy.
2. Give a top five list over trivia about yourself.
3. Share the award with only five persons and ask them to do the same things.
4. Link the blogs you choose, and link the blog of the person who awarded you.

10 ting som gjør meg glad:
1. Mannen min
2. Barn og svigerbarn
3. Scrapping
4.Å være ute i fint vær
5. Overraskelser
6. Handle scrappeting
7. Glade mennesker
8. Besøk
9. Å komme meg opp hver dag
10. Å få til nye ting

5 trivielle ting om meg:
1. Handler mye scrappeting
2. spiller nettspillet Neopets
3. samler på mye rart
4. kan bli ganske hissig
5. hater å gå på ski

Disse 5 skal få den av meg:
1. Beate
2. Rønnaug
3. Pauline
4.Mona-Evy
5. Lambi

1 kommentar:

Bea sa...

Tusen takk for awarden! Skal få lagt den inn, har bare ikke rukket det enda. Satte i hvertfall veldig pris på å få den :o)

Hva om du ble med på utfordringene til Sukkersøtt, Trykkpressa, Kort o Mania osv? Er så morsomt, og er jo spennende å se om en er heldig å vinner noe... ikke at jeg har vært så heldig enda da men... :o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails