Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager. Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg.

torsdag 15. april 2010

AWARD

Nå har jeg fått award igjen, det setter jeg stor pris på :) De jeg har fått denne av er GURO og SANNA, hyggelige, flinke og kreative damer som jeg stadig er innom her i bloggverdenen. Tusen takk og dere får den tilbake fra meg :)
Reglene for denne awarden er som følger:
1. Kopier awarden til bloggen din
2. Link tilbake til den du har fått den av
3. Fortell 7 ting om deg selv
4. Gi awarden videre til 7 andre bloggere
7 ting om meg, tja hva skal det bli denne gang tro!
1. Jeg er typisk B menneske :)
2. Jeg er mørkeredd !
3.Surpøsje er noe av det beste jeg kan få til middag!
4. Jeg kjører ikke bil lenger :(
5. Jeg er en lesehest :)
6. Jeg er en selvlært scrapper :)
7. Jeg er nestleder i veilaget og hater det, grrrrrr.

.
Jeg synes det like vanskelig å velge hver gang :)
De jeg vil gi denne til denne gang er:
1. Hege

6 kommentarer:

Meretekj sa...

Tusen tusen takk for awarden:)
Det varmer og få en slik:))
Ha ei flott helg,-klem:)

trine sa...

Tusen takk Bodil, det setter jeg veldig pris på.

En riktig god helg:)

Pink lady sa...

Ååå, så koselig å få award fra deg Bodil!
Tusen takk:-) Du får den selvsagt i retur fra meg også:-)
Skal få lagt den ut på bloggen min over helga.
Ha en fin fredag og god helg!
KLem Laila.

Randi Th. sa...

Tusen tusen takk Bodil! Så snilt av deg å sende den videre til meg også!!! Kjempeglad!!!
Jeg skal ta meg tid til å legge den ut i bloggen min.
Ha en riktig god helg!!!
-klem-

Hege sa...

Tusen, tusen takk Bodil:) Det er så koselig å få awarder! Håper du får en fortsatt fin helg, gleder meg til du legger ut neste ukes LO:)

Klem Hege.

Hege-Annie Simonsen sa...

Hei!! Tuuusen takk for award! Tenk at du tenkte på meg i den forbindelse - så koselig! :)
Skal få postet den i løpet av dagen. Det har vært litt hektisk fredag og lørdag - jeg deltok i Reistadløpet i indre Troms i går. Et skiløp på ca 32 km. Er stolt av meg selv i dag!

God søndag! Klemmer fra Hege

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails