Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 17. april 2010

FLERE KORT

Ja nå er det blitt noen bursdag og konfirmasjonskort til jenter/damer også. Kortene er i str. 10x21 cm.
Her har jeg brukt rosa kort som var ferdig bretttet. Mønsterark fra My MInd's Eye og NN. Hvit vanlig kartong. Bilder funnet på nettet, printet på fotopapir. Blomster kjøpt på Nille, delte de opp. Brads,blonde, silkebånd, roser, bling og charms. MS sommerfuglpunch. Svertet kanter med forskjellige stempelfarger. Gull glitterlim. Diverse kantpunchere. Tekststempel fra Kort og Godt og fra North Star Stamps. Håndlaget av er skrevet på pcen.
Inni alle kortene lagde jeg pengelomme :)  Alle lommer og skrivefelt har forskjellige mønster på kantene.

Hyggelig om dere har lyst til å legge igjen en kometar denne gang også :) Det er så koselig og jeg blir så glad :) Ha en riktig fin helg alle sammen.

8 kommentarer:

Hege sa...

Du er i siget om dagen, Bodil. Det er stadig noe nytt her inne:) Og det er ikke bare en ting i gangen, nei.. 2-3-4-5-6.. jeg blir stum! ;)

Nok en gang, nydelige kort. Flotte fargesammensetninger og ikke minst fine bilder og nydelig pyntet:)

Klem Hege.

Linda W sa...

oi her var det jammen mange flotte kort. Så flink du er.
Takk for hyggelig kommentar, koselig at du ville bli følger.
Ha en fin kveld, klem:)

Guro sa...

Nydelig kort du har laget, og så mange da! utrolig flotte vintagebilder falt totalt for jenta med katten.
Ha en fin kveld!
Klem Guro

Mona sa...

Så flotte kort! Skal si du er produktiv, helt imponert over mengdene du lager!

Ellinore sa...

Ja, det må jeg si....du er skikkelig produktiv,
det ene flottere enn det andre...kjempefine alle
sammen.
Klem Ellinore.

Aud Kirsten sa...

wow, her var det mange flotte kort!
Legger meg til som følger her:)

Ha en fin dag!
Klem:)

bestevenn sa...

Så mange fine kort du har laget igjen.

Miss StampAlot sa...

Mange flotte og kreative kort..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails