Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 13. desember 2013

Pengekort igjen og dagens kalendergave

Jeg har lagd enda et pengekort og i litt lysere farger enn de andre :)

Deltar hos 
North Star Stamps - Desember - jul og nyttår



Pocket envelope dies - TH
Mønsterark - CreativeClub
litt rester
Votter - Marianne design
Blonde 
Bånd
Stempel - North Star Stamps
Spellbinders
Brads
Washi tape
Bling - Staz
Stjerner - Kort&Godt
Sticles star dust

---------

Dette fikk jeg i kalenderen i dag :)


Nå skal jeg bake litt, det blir nok siste for i år :)
Ha en fin Lucia-dag alle sammen ♥


3 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sa...

Super nydeligt penge kort og en fin gave

God weekend, knuss

Maryann Laursen sa...

Igen et superflot pengekort og en super lækker kalendergave også.
Håber I får en flot Lucia aften der også. Jeg har lige fået 4 af mine tøser på besøg for week-enden, så vi har masser af tøsefnis her nu ha ha ha

Heidi sa...

Veldig koselig pengekort dette også! Takk for at du er med i North Star Stamps desemberutfordring :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails