Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 24. desember 2013

Juletag og kalendergave 24. Desember

I dag er det Julaften og jeg har klart å lage en ting til hver dag i Adventstiden.
Morsomt å se snøstjerner og tekst forsvinne inn i bakgrunnen og danner flere lag.


Manilla -tag 
Glitz Spritz og Starburst - Lindys Stamp Gang
Distress ink faded jeans
Archival ink jet black
Stencil snøstjerner - Dylusions
Tekststempel - Kort&Godt
Plastemballasje
Frosted film - TH
Reinsdyr og snøstjernebord - TH
Hvit Bazzill
Stickles stardust
Bånd
Sølvtråd
Bjelle - WOC
Blingstjerner - Kort&Godt

-------

Den aller siste luken i adventskalenderen, fra Jan, ble åpnet i dag ♥♥♥


Jeg rekker dessverre ikke innom dere alle mine bloggvenner,
men jeg ønsker dere alle sammen en riktig 
GOD JUL

3 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

Super flot tag, og en lækker gave til afslutning her, og det blev jo til 24 fede farver, som jeg glæder mig til at se brugt i det nye år.
HåbetrI får en kanon god jul nu. Vi ses senere i blogland.

Aquarell sa...

Kjempeflott tag, ordentlig juletag. :)
Og herlig kalendergave. :)
Kos deg i jula, med alle dine, store og små. :)
Fortsatt god jul. :)

Pinklady 68 sa...

Utrolig flott tag!! Stilig effekt med alt det fine som er med:-)
Ønsker deg og alle dine en fin romjul.

KLem Laila.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails