Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 7. desember 2013

Pakkelapper, en ny dies og dagens kalendergave

Så fort som dagene går, nå er det allerede den 7. Desember.
Jeg prøver å lage noe til hver dag i bloggen min, fram til julaften, men får nå se om jeg klarer det da :)
Her har jeg lagd to pakkelapper med skøytediesen min.


Restepapirer
Skøytedies - Tim Holtz
Snøstjerne og kristtornblad dies - Marianne design
Liten snøstjerne punch - Nellie Snellen
Eyelets
Brads med bling
Juleblomst - Storyteller
Embossingfolder - QK
Distress ink
Bomullsgarn
---------
Var en tur til Røros i går og fant ut at denne diesen måtte jeg ha :)


I dag fikk jeg dette i adventskalenderen min :)


Jan får også adventskalender av meg.
 Denne som jeg lagde for en stund siden er fylt med sukkerfrie pastiller, karameller og drops.
 Det var det han ønsket seg  ♥♥♥ 


I dag har vi tenkt oss en tur på Julemarkedet på Røros.
Ha en riktig fin dag alle sammen :)

5 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

De skøjter er bare lækre og det er nogle fine gavemærker, du har lavet med dem.
Lækre ting igen idag, du får da travlt, når alle de lækre ting skal prøves af ha ha ha.
Rigtig god week-end til dig også.

Arnhilds Kreative hender sa...

Så mye lekkert. En riktig god forjuls tid. Arnhild

Pauline sa...

Kjempefine skøyter, og fiin kalender! Så heldig du er, som har en mann som lager kalendergaver til deg! :-)

Høres veldig koselig ut med julemarked på Røros!!

Fortsatt riktig god førjulstid, klem!

Frk. Bogstad sa...

Flotte gåvelappar :)
Eg og ei venninde bytte kalender med diverse smått inni. Kjempespennande :)

Aquarell sa...

Skikkelig lekre pakkelapper det ble av de skøytene, da. :)
At du greier å lage noe hver dag til bloggen, har jeg ingen tvil om at du greier.
Tror du er den mest produktive dama jeg vet om. :)
Ha en flott søndag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails