Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 22. desember 2013

Kremmerhus og dagens kalendergave

I bloggen til Maryann fant jeg tutorial på et trekantet kremmerhus.
Det måtte jeg jo prøve meg på :)
Fint til en liten gave eller til pynt på juletreet :)


Mønsterark - Karen Marie Klip
Hvit kartong
Kantpunch - MS
Blonde
Bånd
Blomster - Prima
Brads - Storyteller

-------
I dag fikk jeg dette i kalenderen min ♥♥♥


Ønsker alle en fin 4.Søndag i Advent.
GOD JUL

4 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

oooooooooh hvor er det bare blevert fint Bodil, sååå super sødddt papir, du har brugt til det, rigtig julefarvet og flot.
Og sikken en lækker gave idag igen. Den blonde er simpelthen bare fantastisk flot. Han er nu slet ikke dårlig til at købe kalendergaver ham din kære mand, han fortjener da vist et kæmpekram ha ha ha.
Há en rigtig god 4. søndag i advent.

Anne-Eddie sa...

Lekkert kremmerhus. Flott til pynt på tre eller annet sted!
Kalendergavene dine er jeg veldig misunnelig på.... omtenksom mann du har!! Klem fra Anne-Eddie :)

Heidi sa...

Lekkert kremmerhus!
God jul Bodil:)
Klem, Heidi:)

Aquarell sa...

Kjempeflott kremmerhus. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails