Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 6. desember 2013

DT Creativica - julekort + dagens gave, en premie og jeg har vunnet igjen :)

Da er det klart for et nytt innlegg fra meg i Creativicas blogg.
Denne gangen har jeg lagd et juleposekort :)
Deltar med dette hos:
Papirdokkene #54 - bruk dies




 Papirpose
Kartong - Core'dinations
Mønsterark - Maja Design
Motivstempel - Bildmålarna
Blomster - YouDo
Metallblomster - YouDo
Blad - Papirdesign
Perler/perlesnor
Bling
Blonde
Bånd

fra egne ting
Dies - Spellbinders og Marianne design
Kantpunch - Martha Stewart
Tekststempel - North Star Stamp
Dekorstempel - Storyteller
Svart penn 
Touch Marker
stickles star dust

----------

Dagens adventskalendergave :)



--------
Vant en superfin RAK inne på Scrapping.no og den kom i posten i går :)


--------
Jeg har vunnet igjen og denne gangen hos North Star Stamps, novemberutfordringen


med dette kortet


Da ønsker alle en superfin dag :)

7 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

Det er da vist godt nok din heldige dag idag. Sååå mange fine gaver og præmier, så nu skal vi bare se, hvad du laver med dem alle??
Lækkert kort både idag og også det du vandt med. De er begge rigtig flotte.

Gitte sa...

Super flot kort.
Heldige dig. :-)

Dortesjs sa...

rigtigt fint og julet kort

Bente Fagerberg sa...

Gratulerer med seier og heldig som har en sånn flink mann! Ikke noen dårlige kalendergaver du har fått min sann!! Du er heldig du!!
Lurer litt på hva du har kjöpt til ham da :-)?

Guri sa...

Den diesen du har brukt her var lekker. Og for ei vinnerlykke du har :)

Elisabeth Helland sa...

Nydelig.....

Gitte sa...

Sikke et skønt julekort du har lavet. :)
Tillykke med du vandt
Forsat dejlig december aften.
Klem Gitte.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails