Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

torsdag 29. september 2011

Kalender-pose

Jeg holder på å lage meg en ny adventskalender og i år scrapper jeg på gråpapirposer :)
Her er en av de jeg er ferdig med :)



Papirpose 
Hvit tegnekartong
Mønsterark og glitterkartong - Panduro
Gammelt noteark
Distress ink tea dye
Touch Markers
Stempel  - Wiff of Joy
Tekststempel - NSS
Swirlstempel - CC
Kantpuncher - MS
Lykt - Magnolia 
Tall - QK
Scallop sirkel - Spellbinders grand
Scallopsirkel med hull - Nellie Snellen
Grønn blomst - TH
Bladpuncher - Nellie Snellen
Roser - Kort&Godt
Spenne - WOC
Div bånd, sølv glitterlim og "metallsnurr".
Stickles star dust.
Pebbles lagd av et freebieark hos Kristin, jeg har hatt på glossy accents.

Tenkte å sende denne til en utfordring, men ble en dag for sen.
Ha en fin kveld :)

12 kommentarer:

Anonym sa...

Så vakker gavepose, motivet er bare så søtt og veldig stemningsfullt :)
Klem Lill

Gitte sa...

Sikke en smuk julepose. Mange flotte detaljer.:)Det citat på posen er det ikke fra en julesang? :)
Tusinde tak for linket.
Klem Gitte

Lambi sa...

Så flott kalenderpose! Nydelig pyntet med masse lekkert stæsj! Den blir nok spennende å ha i desember for den som får den! Klem

Grethe sa...

Så lekkert! Utrolig mange flotte detaljer! Herlig motiv, og jeg bare digger lykta!

Ellinore sa...

Kjempefin.....Bodil:)Klem

Lenas kort sa...

Helt nydelig :-)

Aquarell sa...

Nydelig pose, det stepmepltrykket var skikkelig flott. :)

Eva Helen sa...

Så flott julegavepose! Nydelig den stempel jenta der :-)

Klem Fra Eva Helen

Christina C. sa...

What a GORGEOUS gift bag....absolutely spectacular!!!!!
I love this beautifully colored image and the fabulous lightpost. Stunning details!

Connie sa...

Så lekker pose.
Du er så kreativ og flink.
Ha en super fin dag.
Klem Connie

Knerten sa...

Kjempeflott kalenderpose, skal bli spennende å se resten av denne adventskalenderen :-)
Veldig mange flotte dagboksider du har laget disen sist jeg var innom også, og så mye stash du har handlet (igjen !). Har du plass til mer nå, da ? Må da være stappfullt på hobbyrommet nå, vel :-))
Ha en fin helg, Bodil !

Kristin Langnes sa...

Utrolig flott kort du har laget og så moro å se pebblesene mine i bruk!

Lykke til i trekningen når den finner sted!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails