Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

torsdag 29. september 2011

dagbok 28. september

Det er kjekt at vi nå har en fiskebil som kommer på døra iblandt og favoritten min må være røkt torsk, nam nam...og seifilet kan jo brukes til de fleste fiskeretter......enda mere nam nam.........
Pakker i posten .......det er desserten det da og jeg var jo så heldig å finne en 25mm puncher hos Hobbygarasjen og da var jeg rask til å bestille den +et par andre og den bladpunchen til Nellie Snellen da, den er bare superduperherligskjønn, så den måtte jeg jo bare ha :) Kakeservietter og klippeark fikk jeg på kjøpet, nydelige var de :) 
 og dagboka for i går , den ble slik :)


Papirer - TH
Kakeserviett - Hobbygarasjen
Lite bilde fra ett av klippearkene - Riddersholm design
Tall fra et klippeark - Panduro
Fiskene - Sticko
Sirkelpunchere i 3 str.
Litt utklipp fra emballasje.
 
Ha en flott dag alle sammen :)

4 kommentarer:

Bettina L. sa...

Så mye fint du har fått deg;) Virkelig masse fint som kommer oss følgere til gode i form av lekre kreasjoner;) Likte veldig godt designen på siden og selvfølgelig alle de lekre detaljene. Ha en fortsatt god dag. Klem Bettina

Anonym sa...

Enda en kjempefin side :) Herlig med pakke i posten og fisk på døren, åhh nå fikk jeg lyst på fisk ;)
Klem Lill

Anne sa...

Åh, røkt torsk er jo nyydelig!
Så flott pakke du har fått deg også. ;) Det ble en herlig side dette, flott med alle sirklene, og jeg elsker kakeservietten. :)

Connie sa...

herlig siden og så mye fint du fikk i posten :O)
Klem:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails