Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 24. september 2011

dagbok 23.september

Trenger vel ikke si så mye om gårdagens side i dagboken vel.........hahaha......annet enn at jeg koser meg :)  og det er bare 3 måneder til julaften :)


Mønsterark - CC
Hvit kartong - rester
Mann med paraply - TH 
Border og sirkeler - Nellie Snellen
Blonde CC
Tall - QK
Liten gul brads
Distress ink victorian velvet og mustard seed

Ha en fin lørdag alle sammen :)

12 kommentarer:

Anne sa...

Scrappepakker er bestandig like gøy, og denne så flott ut.:)
Herlig side, så fine farger, og nydelig den blonden/pompomen.

Gunn`s Kort sa...

Så mye flotte sider og kort du har laget siden sist jeg besøkte deg:)
Venter spent på en pakke fra Bikuben nå..herlighet som jeg handler:))
Ha en flott helg!
Klem Gunn

Anonym sa...

Ååååh så mye spennende:)) Nå klør det vel i fingrene å få begynne å bruke alt dette godteriet :)
Herlig side i dagboken din, flotte detaljer :)
Klem Lill

Mea sa...

Lurer på om du kommer til å fortsette med dagbok neste år også?
Håper du kommer til å ta et samlebilde over alle bøkene tilslutt. :)

Ha en fin dag.

-Sanna- sa...

Har du plass til mere nå?
Eller har Jan begynt å bygge på?
Det er ikke fritt for at det har regnet godt her også, - begynner å bli lei nå! Men så har en da fått scrappet litt. Har riktignok jobbet mye i det siste, så noen overflod av produksjon har det ikke blitt!
Vestlandsklem....

-Sanna- sa...

Ja, du fristet meg, for jeg regner med at det er litt lavkarbo i tilbudet!
Kanskje jeg skal kjøpe meg et hus på Nørnesjordet ??
Klem.

Aquarell sa...

Å, så spennende med scrappepakker i posten! Rent misunnelig her jeg sitter... :)

Pauline sa...

Så spennede pakker du "får"!!
Mye godis her, hva gjør det om det regner litt ute når man kan sitte inne og kose seg! :-)

Cathrin sa...

Så mye flott du har fått i posten, ser at flere av tingene på mystisk vis havnet i handlekurven min da jeg var innom Bikuben i forgårs. Jepp, er så heldig å være på Strømmen så har fått tilbragt noen timer innenfor dørene der. Bare så synd at det er maksvekt på bagasjen på flyet hjem og at kontoen skriker om hjelp, ellers hadde jeg nok handlet myyyye mere.
Er fortsatt imponert over at du klarer en ny side hver dag, bare litt over 3 mnd igjen nå. ;o)
Ha en fortsatt flott helg!
-klæm-

Connie sa...

Woooow så mye lekkert du har handlet.
Kos deg med alt det nye.
Klem Connie

Sissel sa...

Åhh så fin side, det finnes mye lykke å hente i postkassen innimellom:) Når det dukker opp så mye fint kan det bare regne så mye det vil, mer enn nok å finne på inne.
Klem Sissel

Maggie sa...

Åhh, her var det mye snadder! Ser at du har brukt dine nye dies her. Kjempefine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails