Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

torsdag 22. september 2011

dagbok 21. september

En ny side i dagboken kommer her :)
Å gå tur i skogen når jeg har med Miffa er moro. 
I går på formiddagen var det ikke noe regn, så da passet det fint med en liten tur. Men det var bløtt i skogen og jeg ble gjennomvåt på beina. Ble litt vått å sitte på den trestokken også, men Miffa bryr seg ikke om sånt, haha..


Mønsterark - Webster's Pages
Kartongrest
Chipboard sirkel og tall - Basic Grey
Acrylic paint Dabber
Hvit penn
Filtblomster - TH dies
Bling
Mosegummi larve

Her regner det igjen i dag, så da får jeg se hva jeg finner på......
Ha en fin dag alle sammen :)

6 kommentarer:

May Britt sa...

Så fin side:) Vi hadde tenkt å gå en tur i skogen til helgen vi også men det frister ikke så veldig mye for det er såååå bløtt...

Ha en fin kveld klem maya

Connie sa...

Nydelig.
ja vått over hele landet nå.
Ha en fin kveld.
Klem.
Nydelig side under her også.
Deilig og ha rene vinduer :O)

Sissel sa...

Så nydelig side, vakre ark og nydelige høstfarger.
Klem Sissel

Anne Bente sa...

aååå super flot,
og så sød kat

klemmmm

-Sanna- sa...

Skjønne Miffa. Flink å gå på tur!
Stilig side, Bodil.

Pinklady 68 sa...

En kjempe flott dagbokside som oser høst:-) Tenk, vi er snart i oktober!
Forsatt imponert over produktiviteten og kreativiteten din, Bodil:-)

Ha en fin helg! KLem Laila.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails