Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 19. september 2011

dagbok 18. september

I går tok jeg fram en bunke med tykke plast/folie-ark og lagde masker/sjablonger av de.
Brukte kun de tykke diesene fra Sizzix. De tynnere diesene klarer ikke å stanse i disse arkene.
Men jeg fikk da mange fine figurer synes jeg  og kanskje blir det flere etterhvert også :)


Hvit kartong med struktur - Creative Club
Hjemmelagde masker/sjablonger
Distress ink tea dye, peeled paint, spun sugar og dried marigold.
Rose i papir - Sizzix
Hjerte og del av ramme i plast - Sizzix
Tall - Silhouette
svart tusjpenn
 
Det var det jeg hadde å vise fram i dag :)
ha en fin dag alle sammen.

3 kommentarer:

bestevenn sa...

Så fin hobbykrok du har. Morsomt å se at du også har Big shot pro. Har nettop fått min. Kraftig og flott maskin. Skal bli gøy å bruke den. Flotte sjablonger du har laget!!!

Bettina L. sa...

Du er utrolig kreativ Bodil. Hadde aldri kommet på å lage egne sjablonger. Flotte ble de også. Oppsettet på gårsdagens side ble riktig lekker. Klem

Connie sa...

Så stilig og så smart.
Ha en fin uke.
Klem Connie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails