Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

torsdag 6. desember 2012

DT-Papiravisen- 2 små gaveposer, favoritt og kalendergaver

Nå er det en ny utfordring ute hos Papiravisen.
Denne gang er temaet utradisjonelle julefarger.
Jeg har lagd 2 små gaveposer  :)
Dette blir også min siste inspirasjon til dere som DT hos Papiravisen. Nå takker jeg for meg og for samarbeidet med de flinke damene i Papiravisen og ønsker de lykke til videre.



Hvit kartong.
Mønsterark - Marianne design, sponset av Global.
Papirpose, julestjerne og tre  - TH dies
Distress ink
Stickles star dust
Blonde
Hårspenner
Gardenia - WOC
Halvperler - MF
Bling - Nille
Pebbles digi ark og epoxy stickers med glitter.
Tekststempel - NSS
Spellbinders
Peel-off tekst.
Hjertecharms

-----
Jeg ble en av favorittene hos Kort o Mania #73

med adventskalenderen min :)

og jeg har selvfølgelig åpnet mine adventskalenderpakker i dag også  :)
Dette er fra Jan


og dette fra byttekalenderen :)


Det er en iskald dag i dag også,  -27,4 nå......brrrrr....
Her er det bare å mate vedovnene.
Ha en fin dag alle sammen :)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails