Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 8. desember 2012

Bryllupskort

Bryllupskort har jeg vel knapt lagd før, men nå måtte jeg lage et.
Vår yngste sønn, Thor Petter, gifter seg med sin kjære Hege i dag og
 da kreves det hjemmelagd kort fra meg og far :)
Så får jeg håpe det faller i smak og at dagen blir vellykket for brudeparet.





Hvit Bazzill
Shimmer/glitterkartong - DCWV
Mønsterark - Nille
Stempelmotiv - Motivet
Touch Marker
Dies - Marianne design og Spellbinders
Kantpunch - MS
Hjertepunch - MS
Bladpunch og preger - NS
Roser - Marianne design
Blomster - Prima
Tekststempel - Kort&Godt
Halvperler - MF
Hjerte - Nille
Blonde - WOC
Bånd - Panduro
Perlegreiner
Kakeserviett
Såpebobler - Panduro
Hjertebrads

Ha en riktig god helg alle sammen.

7 kommentarer:

Guri sa...

Eit søtt bryllupskort i delikate farger. Det flotte papiret du har brukt har eg også liggande, og har tenkt at det skal brukast til bryllupskort ein gong :)

mettepip sa...

Så herlig bryllupskort med utrolig sått motiv! Lekre og delikate farger. Likte veldig godt hvordan du hadde arrangert pengegaven!
Ønsker deg en flott adventshelg!
klem fra
Mette

Sissel sa...

Nydelig bryllupskort, fine ark og søtt motiv.
Tillykke med sønnen :)
Klem Sissel

Titti sa...

Jättefint bröllopskort.Klem Titti

Therese sa...

Nydelig bryllupskort fra første til siste side! Gratulerer med sønnen! :)

Bettina L. sa...

Dette var et delikat bryllupskort Bodil. Liker hvordan du har dandert med kakeserviett, hjerter og blonde. Det gjorde seg med de fargerike blomstene også. Ha en flott førjulstid. Klem Bettina

Tone K. sa...

Næh...har du sett noe så skjønnt :)
Du og du....så herlig....for et nydelig motiv...utrolig fint altså :)
Og blonden....hjertene....rammen....pynten...SÅ lekkert da !!!
Knallfint altså ! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails