Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 18. desember 2012

ART JOURNAL og kalendergaver

Lekestund med art journal i julestria ble det på meg i helgen og her er resultatet  :)
Litt vanskelig å ta bilde av så mye knallfarger, men håper dere får et bra inntrykk likevel.
Moro var det å lage noe med jul i slike farger.
Deltar hos:
Kort o Mania #76 - alt er lov.


Distress stain
Distress ink
Distress markers
Dylusions ink spray
Glimmermist pearl
Svart tusj
Hvit penn
Stempel og stensiler - Dylusions

---------
Gavene jeg fikk i adventskalendrene mine i dag :)
fra Jan

og i byttekalenderen.

Ha en riktig fin førjulsdag alle sammen :)

6 kommentarer:

❤ Kaia sa...

For ei lekker AJ side.
Fantastiske farger!!!!!!
Vett du om noen flotte tutorials sider ang. dette.
Min kjære datter er så gira på dette, og har så lyst å lage sånne flotte sider som dette...

Klem fra Kaia

❤ Kaia sa...

For ei lekker AJ side.
Fantastiske farger!!!!!!
Vett du om noen flotte tutorials sider ang. dette.
Min kjære datter er så gira på dette, og har så lyst å lage sånne flotte sider som dette...

Klem fra Kaia

❤ Kaia sa...

Trykte visst to ganger jeg, men en god ting kan ikke sies for ofte....

Klem

Anne Bente sa...

wawww denne var jo bare rålækker♥

rigtig god 18 december,
knussss♥

Connie sa...

Nydelig :)
Lekker postkasse under her også.
Rå fin.
Ha en fin dag.
Klem Connie

Pauline sa...

Knallflott AJ-side Bodil!!! Digger den!! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails