Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 21. desember 2012

DT Creativica telyskort og sjokoladekort - kalendergaver

I dag har jeg to kort jeg har lagd for Creativicas blogg.
Først et telyskort.
Fant ikke igjen malen min, så dette er bare lagd på slump :)





Prikkete Bazzill
Mønsterark og Motiv - Bildmålarna
Bånd - Papirdesign
Gardenia
Halvperler - Landstoken
Stjernebrads - YouDO
Swirl dies - Joy!
Stickers bokstaver - Echo Park
Distress ink
Stjerne dies - X-Cut

fra egne ting
Banner dies - QK
Spellbinders sirkler
Snøstjernestempel - Panduro
Tekststempel - NSS


Det andre er et sjokoladejulekort.
Fine som en liten julehilsen disse sjokoladekortene.





Prikkete Bazzill
Mønsterark, motiv og tag - Bildmålarna
Bånd - Papirdesign
Halvperler - Landstoken
Stjernebrads - YouDo

fra egne ting
Snøstjerne swirl - Memory Box
Rammer - Sizzix dies
Kantpunch - MS

--------
dagens kalendergaver
fra Jan

i byttekalenderen

ha en riktig fin dag, god helg og GOD JUL

2 kommentarer:

Gitte sa...

Sikken nogle smukke juleæsker du har fået lavet. :)
Jeg kan rigtig god lide den fine julepostkasse du har lavet.
Mange skønne scrapgaver du har fået. :)
Trist at høre om din far er faldet bort, jeg kondolerer så mange gange.

Klem Gitte

Gitte sa...

Super skønne ting du har lavet.
Lækre gaver igen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails