Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 4. juni 2012

Ny venneLO

Jeg har lagd 3 nye venneLOer som skal byttes bort.
Den ene er tinget på, de to andre er ledige om noen har lyst til å bytte med meg :)
 Ble 3 like denne gangen også og str på de er 8"x8".
Sannelig ble det med en sommerfugl også, så da passer den vel til utfordringen hos:
 Papirdokkene #29 - bevinget



Mønsterark - DCWV
Distress ink peacock feathers
Stempel - Dylusions
Washi-tape
Perler - Notabene
Blomst - Prima
Pil - QK dies
Bokstaver i mosegummi - Panduro dies
Sommerfugl-brads - Aladine
Svart Glaze-penn
Strekkode-lapp
Ute er det grått, trist og regn. Perfekt innevær til hobbyen min :)
Ha en fin dag alle sammen.

6 kommentarer:

Gitte sa...

Rigtig fine layouts.

Ellinore sa...

Så flott...og delikate farger)oKlem

Aquarell sa...

Så flotte LOer! Bytter gjerne med deg, jeg. :-)

Linda sa...

Stilig LO, liker godt fargebruken :)

Takk for at du scrapper med Papirdokkene

Mona Evy sa...

ÅÅÅ, så lekker LO! Herlig pyntet.

Bettina L. sa...

Lekkert LO Bodil. Liker godt fargevalget og detaljene. Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails