Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 26. juni 2012

Nok et brettekort

Jeg gir meg ikke, her kommer enda ett brettekort av denne typen :)
Litt mer sommerlige knallfarger på dette kortet og jeg ble mer fornøyd med dette enn det forrige jeg lagde.
Deltar med dette hos:
Wild Orchid Callenge #53 - punch it out




Turkis kartong - Ladybug&Friends
Mønsterark - DCWV
Hvitt skisseark
Litt restekartong
Motiv funnet på nett
Kantpunch - MS
Sommerfugl punch - MS
Hjørnedies - QH
Spellbinders ovaler
Retroblomstpunch
 Roser - WOC
Halvperler - Kort&Godt
Stempel - NSS og L&F
Glimmermist Glacier - Tattered Angels
Glossy Accents
Distress ink peacock feathers

-----------

Jeg har vunnet "Glede" utfordringen til Gunn Elin i Papirdokkeforumet.
Hva premien er vet jeg ikke, så det blir spennende :)
Jeg vant med denne AJ-siden.


Ha en fin kveld :)

6 kommentarer:

Gitte sa...

Igen et smukt kort.

-Sanna- sa...

Stilig kort, Bodil.
Vinnerlykke igjen !
Men så er du jo flink til å delta óg.
Klem.......

Connie sa...

Nydelig brettekort:)
Gratulerer som vinner igjen:)
Moro.
Klem Connie

Bettina L. sa...

Nydelig Bodil. Liker veldig godt fargekombinasjonen og nok en lekker punch du har brukt. Og gratulerer med nok en seier, men så er du flink til å delta også. Ha en flott kveld. Klem Bettina

Lenas kort sa...

Så lekkert dette kortet er :-) Me like :-) Må legge det på minnet ;-) Stilig AJ side også :-) Flink du :-)

Knerten sa...

Fantastisk flotte kantpuncher du har, Bodil, veldig flotte både dette og kortet under. Imponerende masse arbeid du må ha lagt ned her :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails