Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 22. juni 2012

GDT Creativica, kort

Det er fredag igjen og min tur til å blogge hos Creativicas blogg :)
Tema denne måneden er Sverige og blomster. Jeg valgte å bruke blomster og med  Maja-ark kom jeg i mål med dette kortet :)
Jeg  prøvd meg på et brettekort som jeg fant malen til HER.
Morsomt å prøve noe nytt.
Deltar hos:
Scrapperiket utfordringsblogg #53 - vintage
Vintage udfordring #43 - bruk stempel





Brun kartong
Mønsterark - Maja Design
Distress ink valnut stain
Blomster - YouDo
Hekleblomster - KaiserCraft
Stjernestickers med glitter - Papermania
Stempel - Prima
Brads,charm, blad og bånd.

fra mine egne ting
Blomsterbånd
MS punch
Tekststempel - NSS og Ladybug&Friends
Liten grønn kartongrest
hvit kartong
QK blad 
NS preger
Glitterlim

Ønsker alle en fin dag og riktig god helg :)

9 kommentarer:

Ellinore sa...

Nydelig kort, morsom den brettinga der....var på Røros i helg.....koselig, fint vær var det også....Klem.

Filharmonica sa...

Lekkert kort med flott bretteteknikk :-) Takk for at du deltar i scrapperiket sin utfordring, og lykke til! DT Heidi

Connie sa...

Så stilig og herlig brettting.
Fikk lyst til å prøve meg på den.
Ønsker deg en fin helg.
Klem Connie

Anne-Eddie sa...

Dette var nydelig! Flott bretting og fine papirer!! Klem fra Anne-Eddie ;D

lissy-hanne sa...

Super flot foldekort.
klem

Lenas kort sa...

Lekkert kort :-) Herlig brette teknikk :-) Ha en flott helg :-)

Kjersti sa...

For et herlig kort Bodil, flott brett og de papirene du har brukt er så lekre!
God St.Hans!
Klem fra Kjersti:)

Bettina L. sa...

For et utrolig stilig brettekort. Denne teknikken har ikke jeg sett før og tenker nok at jeg må hive meg over denne også etterhvert. Lista begynner å bli lang over nye ting jeg vil prøve meg på;) Lekre detaljer også med de punchede kantene. Ha en flott dag. klem Bettina

Andrea sa...

Very nice creation. Thanks for joining Vintage udfordring.
Big hug
Andrea-Emmi41

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails