Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 24. juni 2012

Enda et brettekort

Ja, det ble nå enda ett kort av denne sorten :)
(og jeg har startet på ett til også)
Fargen på denne kartongen var sannelig ikke lett å finne noe som passet til.
Ikke vet jeg helt hvilken farge det er heller, lilla kanskje eller burgunder........??????
Vel, det ble da et kort tilslutt, selv om jeg ikke ble helt fornøyd med fargen.




Kartong - Ladybug&Friends
Hvitt skisseark
Grønn Bazzill
Mønsterark - Nille
Kantpunch - MS
Spellbinders ovaler
Swirl dies - WOJ
Rose - Marianne design
Gul blomst 
Distress ink vintage photo
Tekststempel - NSS
Blonde - Panduro
Bånd
Charm - Kuttut
Hvit penn
Stempel - Dylusions
Motiv funnet på nett
Lyktestolpe og katt - Magnolia dies

Ha en fin kveld :)

9 kommentarer:

-Sanna- sa...

Det ble kjempefint, synes jeg.
Må prøve det en dag. En artig bretting.
Klem herfra....

Gitte sa...

Nydeligt kort.

Janne sa...

Så stilig kort med lekker bretteteknikk. Jeg har ønsket meg både den kantpuncheren og pus og lyktestople men ikke helt fått meg til å kjøpe det - nå ser jeg jo noen flere anvendelseområder så nå er det bare å kjøpe ☺

lissy-hanne sa...

Flot igen.Er ved at prøve at lave et.
god dag

Pia sa...

wow så super smukt kort og så nydelige detaljer
knus Pia

Anne-Eddie sa...

Må visst prøve meg jeg og! Dette var knallstilig!! Likte fargene jeg!! Klem fra Ane-Eddie ;D

Ellinore sa...

Ble fint det kortet.....Bodil, artig den bretteteknikken der(skal se om jeg får tatt meg en tur innom deg neste gang...blir vel muligens en tur til i løpet av sommeren)Skal ihverfall dit på Julemarkedet i des, med overnatting på Vertshuset, det er stort sett fast hvert år så sant jeg får det til....har bestilt 2 overnattinger i år...gleder meg)Klem.

Anne sa...

Skikkelig flott, elsker de diesene med lys og pusen. Flotte farger og så fin bretting og punching.

Klem, Anne.

Bettina L. sa...

Nok et nydelig brettekort Bodil. Lekkert ble det med kantpunchen du har brukt og kattediesen. Ha en flott kveld. Klem Bettina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails