Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 7. desember 2014

dagbok 5. og 6. Desember

Nå har jeg fått ladet kameraet og ordnet bilder av dagboksidene mine. Rart at jeg skal glemme å lade batteriet, jeg bruker jo det kameraet hver eneste dag ;)

Julemarked på Røros.
 Koselig å rusle rundt litt i gatene og butikkene og de aller siste julegavene ble kjøpt :)


 Tur til Funäsdalen i Sverige. Kjøpte et par nisser (må ha minst en ny hvert år), lysmansjetter og lys til englespillet.
Oppbevaring, plastlommer og et scrappekit ble det også ;)

I Adventskalenderen 
 bling og halvperler har jeg bestandig bruk for, så det er kjekt å få litt forskjellig av det ;)

5. Desember 

6 Desember 

Da ønsker jeg alle en riktig fin 2. Søndag i Advent :)

2 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

Skønne sider her igen Bodil, og super lækre adventsgaver også, og ja bling kan man simpelthen ikke få for meget af vel? he he he
Rigtig god aften til dig også.

Ellinore sa...

Stadig like effektiv......masse fint på bloggen din....ha en fin uke....i adventstiden Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails