Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 3. desember 2014

Dagbok 1. og 2. Desember

Da er det klart for årets siste dagbok. 
Her kommer den og i tillegg kommer bilder av det jeg får i adventskalenderen Jan har ordnet til meg ♥♥♥
Så er vi glade for at Jan har fått jobb noen måneder til :)

Til denne boken er det brukt mønsterark fra Nille, kantdies fra TH og kalenderluke fra Quickutz.
Ellers blir det forskjellig pynt dag for dag.
Bilder av adventskalendergavene har jeg sammen med tekst inni kalenderlukene i dagboka.
Håper dere vil følge meg denne siste måneden også :)


De store nissene og musene har kommet inn  og funnet sine plasser rundt omkring i huset.

Juledukene strykes og legges på bord og i hyller.

Adventskalendergavene ♥

1. Desember 

2. Desember 

Ønsker alle en riktig fin dag :)

4 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

Hvor er det et lækkert album her igen til slut Bodil, og endnu et par lækre sider også. Sikken en fin ide med kalenderlugerne til dine kalendergavebilleder, det er lidt fedt.
Hvor er dit hus bare smukt pyntet overalt, super smukt ser det altså bare ud.

Gitte sa...

Endnu et skønt album.

Unni A sa...

Jeg er fremdeles like imponert, om ikke enda mer :) Fantastisk at du har laget dagboksider hele året!
Åja, nå husker jeg du fikk julekalender av mannen din i fjor også. Jeg var, og er, litt misunnelig altså :)
klem Unni

❤ Kaia sa...

Kjempeflotte dagboksider...
Du er god som orker....

Klem fra Kaia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails