Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 26. desember 2014

Dagbok 24. og 25. Desember , og "I Rampelyset"

Julefreden har senket seg i hjemmet og jeg har fått scrappet to dagboksider :)

Julaften :) 
Ernst Arne og Henriette pusset dekketallerkener. 
God Julemiddag og mange gaver :)

Gradene gikk opp fra -33 til - 27, men bilen til Ernst Arne ville ikke starte da de skulle ut. Må nok skaffe seg motorvarmer ;)
Jeg og Jan så på Jul i Flåklypa før jeg ble slått ut av et kraftig migreneanfall.

Adventskalender
24. Desember




med dette julekortet


Ønsker alle en fortsatt fin julehøytid :)

5 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

Hvor ser det hele hyggeligt ud Bodil, og sikken et smukt kort, du kom i rampelyset med, det forstår man jo så godt, når man ser det smukke resultat.
Og sikke lækre ting der var i kalenderen den 24. Det bli´r da helt tomt nu, når det hele er helt overstået, gør det ikke? ha ha ha. Du har opdraget Jan ret godt med det ha ha. Håber at dit migræneanfald er helt overstået igen nu? Jeg ved fra min mor, hvor slemt det var, heldigvis er det en af hendes dårligdomme, jeg heldigvis IKKE har arvet, som om der ikke er nok endda LOL.
Håber I alle får en rigtig dejlig juletid og et fantastisk Nytår.

Anne-Eddie sa...

Flotte dagboksider!! Og grattis med rampelyset igjen ! Klem fra Anne-Eddie ;)

Aquarell sa...

Så fine sider! Ser ut som dere har hatt en koselig jul.
Migrene høres derimot ikke så morsomt ut, håper du er bedre nå... :)

Bente Fagerberg sa...

Har sagt det för og sier det igjen. Liker de dagboksidene dine!! Ser at du har fått Sizzix sine vinger for Prima. De er helt nydelige og jeg har brukt de mye selv. Kos deg!
Godt Nytt År!!

Kjersti sa...

Først må jeg si at jeg er både imponert og ikke så lite misunnelig på dagboka du lager, så morsomt å se i senere da!
Håper du har hatt ei fin jul så langt - og godt nytt år når den tid kommer!
Klem fra Kjersti:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails