Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager. Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg.

tirsdag 30. desember 2014

Dagbok 28. og 29. Desember

Her kommer et par dagboksider igjen. 
Bare to til, så er jeg ferdig ;)

Vi var hos denne flotte gjengen og spiste middag :)

Julekos ved juletreet er fint :)

Det er nok ikke bare planten som er skyld i min tette, rennende nese....usjjjj, vondt i hodet og verk i kroppen. Det går vel over denne gangen også.
Ha en riktig fin romjulsdag alle sammen :)

3 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

Åh nej ikke også dig nu? Det lyder som om der er rigtig mange mennesker, som har været syge her i julen, og nogle har endda været rigtig hammer syge og nødt til at ligge i sengen, så det er nok desværre noget der florerer i luften for tiden. Nu er jeg bestemt glad for at min læge holder på, at jeg bare SKAL vaccineres hvert år LOL. Er da i hvert fald gået fri indtil nu, men man ved jo aldrig, det kan snart vende.
Håber da, at du blír frisk til at fejre nytårsaften i morgen uden alt for meget bøvl. God bedring i hvert fald herfra.

Anne-Eddie sa...

Kjempefine, koselige sider!
Og god bedring til deg!
Godt nytt år ! Klem fra Anne-Eddie ;)

Irene sa...

Du har jammen vært flittig og flink med denne dagboka! Blir du å starte på en ny for 2015, eller har du andre ting på planleggingsstadiet?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails