Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 29. oktober 2012

Serviett/te-eske igjen :)

Her kommer enda en serviett/te-eske jeg lagde i helgen.
Lette å lage og flotte som gaver, mangler bare å kjøpe det som skal oppi den :)
Ser litt skjev ut , men det er bare vinkelen på bildet heldigvis.


Kartong og mønsterark - Panduro
Distress ink
Rammer - Spellbinders dies
Fugler - Cottage Cutz
Greiner - Punch 
Bånd - Panduro
Diverse blomster
Brads
Glimmermist pearl på blomstene.
Tekst skrevet ut på pc.

Nå skal jeg prøve å komme igang med litt julekort, tror jeg :)
Ha en fin dag alle sammen.

6 kommentarer:

lissy-hanne sa...

Flot serviet/teholder, selvfølgelig må jeg sige.
klem

Gitte sa...

Igen en super flot æske.

Anne sa...

Nydelig, for noen lekre papirer! Disse blir flotte gaver! :D

Klem, Anne.

Anne-Eddie sa...

Kjempefine, som de andre du lager!! Nydelige papirer! Klem fra Anne-Eddie :)

-Sanna- sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Bettina L. sa...

Nydelig serviett teeske igjen Bodil. Liker vintage designed med blomster, fugl og nydelige papirer. Dette blir nok en lekker julepresang og den som får denne er heldig;) Ha en flott kveld. Klem Bettina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails