Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 30. oktober 2012

Julekort-tag


Julekortproduksjonen sitter temmelig langt inne ennå, men skal jeg en gang bli ferdig, så må jeg bare komme igang nå.
 Synet går det bra med, bortsett fra at jeg ikke får ordnet lesebriller ennå.
 De nødløsningbrillene jeg har er ikke helt riktige. Blir veldig fort sliten av å bruke de.
Men her er nå årets første julekort-tag.


Tag og Billett - TH dies
Distress ink
Kraftkartong - Bazzill
Mønsterark - Melissa Frances
Stemplet juleevangeliet og et julepoststempel på tagen.
Tekststempel - NSS
Juletrestempel - Wild Rose Studio
Bling - Nille
Snøstjernebord - Memory Box dies
Osteklut, Glitterlim, Stoffhjerte, Blonde og Bånd.


Deltar hos:
Nordsalten Hobbyklubb #63 - jul

Ha en riktig fin dag alle sammen.

5 kommentarer:

Anne sa...

Nydelig tag, så lekkert med de hvite diesene og det søte treet. :)

Klem, Anne.

Gitte sa...

Flot julekort-Tag.

Anonym sa...

For en flott juletag, herlig juletre :)
Klem Lilli

Bettina L. sa...

Dette var et rålekkert tag kort Bodil. Liker designet med snøfnugg og juletredies og stempelteknikken sammen med ostekluten gjør dette nydelig. Ha en flott dag. Klem Bettina

Eva Marie sa...

Så lekkert tag! Lekre diecuts ♥
Takk for at du leker med oss i NSHK
Klem :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails