Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager. Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg.

torsdag 18. oktober 2012

Oktober tag

Det er noen dager siden jeg lagde denne tagen for oktober.
Nå har jeg fått somlet meg til å ta bilde av den, men det ble ikke helt bra tror jeg. Litt vanskelig å se, hahaha......myse myse......
12 tags of 2012 er gøy å være med på :)


Tag og edderkopper - TH dies
Mønsterark (symønster)
Studio acrylmaling svart, orange og lilla
Distress ink spiced marmalade og shaded lilac
Glimmermist pearl
Svart satengbånd
Bånd farget med distress ink spiced marmalade
Billett - JB
Binders og et ord fra et klippeark.
Embossingpulver black sparkle - Ranger
Stempel - Dylusions
Edderkoppene er stanset ut i grungeboard og festet med 3D-puter.

Ha en fin dag alle sammen :)

7 kommentarer:

Gitte sa...

Super flot Tag.

Pinklady 68 sa...

Kjempe stilig tag, Bodil!!

Eddie sa...

kan forsikre deg om at den er flott! Bildet og!! Klem fra Anne-Eddie :)

Bettina L. sa...

Fantastisk tag Bodil. Liker designet med distress, mønster og edderkopper. Ha en flott natt. Klem Bettina

Connie sa...

Så stilig tag :)
Ønsker deg en fin helg.
Klem Connie

UlrikaT sa...

Wow, denne her tagen er ju kjempestilig!! Ønsker deg en god helg.
Klem/
Ulrika

Sissel sa...

Flott tag, litt skummel og tøff.
Klem Sissel

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails