Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 26. oktober 2012

Høstkort - GDT Creativicas blogg

Nå har jeg gått ned til å blogge annenhver uke hos Creativicas blogg.
Jeg har lagd et høstkort denne gangen, mitt siste bidrag til denne månedens tema som er høst/løv.

Deltar hos :
Anonyme Scrappere #53 - metallpynt/charms




Kartong - Bazzill og Coredinations
Mønsterark - BoBunny
Swirl stempel - Tingtura design
distress ink valnut stain
Bånd - Papermania
Bling - Landstoken
Blonde og charm.

fra egne ting:
Stempelmotiv - Panduro
Touch Marker Twin
Løv-dies og rammer - Spellbinders  
Rub-Ons tekst - Norsk stempelblad

Her snør det tett og det har det nå gjort siden onsdag.
 Skikkelig førjulsvinter føles det som nå.
Sola titter fram så vidt og gir en fin stemning :)
Ønsker alle mine bloggvenner en riktig god helg.

10 kommentarer:

Anne sa...

Så herlig kort. :)
Skjønt motiv og flotte farger, herlig oppbygd. :)

Klem, Anne.

Gitte sa...

Super flot kort.

Gunn`s Kort sa...

Kjempeflott kort! Herlige farger og flott pynting!
God helg.
Klem

Anne-Eddie sa...

Nydelig kort!! Herlig motiv og DE flotte bladene da!
Klem fra Anne-Eddie :)

Lenas kort sa...

Kjempe flott høst kort :-) Så søte disse trollene er :-) Ønsker deg en flott helg :-)

Kjersti sa...

Et flott høstkort Bodil, så herlig motiv du har brukt!
God helg!
Klem fra Kjersti:)

Connie sa...

Nydelig høstkort:)
Ha en fin helg.
Klem Connie

Tone K. sa...

Åhh....så koselig og artig kort :)
Herlig motiv med små troll da :)
Nydelige sløyfe-detalj og flotte høstfarger :)

Tusen takk for hyggelige kommentarer i bloggen min. Klem

God helg ! :)

Bettina L. sa...

Dette var et koselig høstkort. Liker designet med blondene, båndet og de embossede bladene. Ha en flott kveld. Klem Bettina

Merete/Scrappeguri sa...

Så herlig høstkort du har laget! Fine farger og tøft motiv. Takk for at du deltar inne hos Anonyme Scrappere.
Merete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails