Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 8. juni 2010

TELYSKORT

Jeg synes disse telyskortene er så kjekke å lage. De blir jo en liten gave i tilleg til kort.
Jeg har brukt kartong fra Ladybug og mønsterark fra DCWV. Stempelet er et av free digi-stemplene til  ANNE BODIL. Farget med Touch Marker. Stanset ut paneler med spellbinders. Svertet kanter og hadde på stickles diamond. Teksten på innsiden er hentet fra min mammas minnebok. Blonde, bånd, charms og forskjellige blomster, knopper og blad.  Azurblå pearl touch.
Sender det inn som bidrag til nordsalten-hobbyklubbutfordring-8. flower power
Ønsker alle en fin dag. Her regner det i bøtter og spann, så det blir tid til litt scrapping i dag.

19 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Kjempe flott telys-kort! Fargerikt og herlig pyntet:-) Koselig det søte motivet du har fargelagt og fin tekst fra din mammas minnebok.

Ha en fin scrappedag:-) Klem Laila.

WencheP sa...

Nydelig kort. Artig disse te-lyskortene og motivene til Anne-Bodil er jo virkelig flotte! Takk for at du deltar på NSHKs utfordring.

-DT Wenche

bestevenn sa...

Nydelig kort du har laget, og vakker tekst fra minneboken. Koselig liten gave ved siden av disse telysene.

Trine sa...

Flott telys kort med nydelig motiv og flott fargelagt:)

Ha en toppers kveld.

Grethe sa...

Kjempesøtt kort. Fargerikt og fint!

Evy-Kristin sa...

Tusen takk for at du har lyst til å være med på feiringen i bloggen min:o)
Så mye fint du lager, må ta meg en liten runde her i bloggen din!

Ha en fin kveld!

Marianne sa...

Sprekt kort i flotte farger - og masse superfine detaljer!
Takk for at du deltar på NSHKs utfordring.
♥ Marianne

Tone K. sa...

Kjempeflott kort og for et flott stempel. Herlig malt også :O)

Ellinore sa...

Flott Te-lys kort....artig med de rundingene, der lysene er....litt annerledes...stilig,fint fargelagt.

tone sa...

Kjempe flott telyskort!
Tusen takk for at du deltar på NSHKs utfodring.
Klem Tone

Linda W sa...

Herlig.
Flott telyskort i fine farger, harmonisk.
Er det snart bare meg som ikke har laga telyskort hihi?
Kunne vært koselig å hatt adressa de, send den gjerne på mail waallinda@hotmail.com
Klem:)

Bea sa...

kjempefint kort :o) Lager du ei lita eske til telysene? Har sett mange som lager disse korta, men skjøner ikke helt hvordan.
Og så artig at du har sendt pakke :o) :o) Er spennende å hente posten nå om dagen, har fått ei pakke hittil, men hører det ofte kommer litt mer mot slutten av mnd :o)

Aud Kirsten sa...

Nydelig telys-kort i flotte fargerr!
Herlig motiv:)

Ha en flott dag!

Knerten sa...

Kjempfint kort, Bodil. Sant som du sier, hyggelige å lage disse telyskortene :-)
Nydelig det diktet, kan jeg få låne det ? Hadde passet så fint på et kort jeg sitter og lager nå :-)

-Sanna- sa...

Stilig med disse telys-kortene.
Kan du gi meg en mal på dette ?
Her er vannkannene.

http://www.splitcoaststampers.com/resources/tutorials/wateringcan/

Mona Evy sa...

Nyyydelig! Må vist prøve meg på en telys kort snart! Så kjekt du har fått til symaskinen din, Bodil.

Sivic sa...

Herlig te-lyskort i friske farger!!
Jeg har ikke prøvd meg på det enda, men det er jo en flott gave å gi bort.
Flott stempel også : )

-Sanna- sa...

Hei igjen.
Takk for mail, kjempefint. Skal prøve meg i kveld.
Jeg prøvde å åpne linken etter at jeg hadde sendt den til deg, men fikk det ikke til. Gjorde du?
Men du fant vel fram likevel, tenker jeg.

anne bodil sa...

Nydelig kort i herlige friske farger, Så gøy å se didi stempelet mitt i bruk, takk for at jeg fikk se.:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails