Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 25. juni 2010

EASEL-CARD

Mitt aller første kort av denne typen. Dette ble et bursdagskort til min datter som fyller 24 år i morgen :) Kortet er kommet fram til henne, så da legger jeg det ut her så dere også kan få se.

Jeg har brukt kartong fra Ladybug, mønsterark fra en CreatveClub pakke og et gammelt noteark. En CD-plate, diverse blomster og blad, brads og bling. Gitarstempelet var et free digi-stempel funnet på nett. Fargelagt med Touch Marker. Teksten er skrevet ut på pc'en. Stanset ut med spellbinders, det er også skrivefeltet som er skjult når kortet står oppe.  Gratulerer er et stempel fra Ladybug.  Så har jeg brukt en bord-diesfra Panduro, en note dies fra sizzix og MS sommerfugl.  Her gikk det med en god del 3D-puter :)  Sølv glitterlim. Pengelomme på baksiden. 

Ønsker dere alle en riktig god helg :) Og tusen takk for alle hyggelige komentarer :) :)

14 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Easel???
Var da så sikker på at du skulle leke deg med servietter i dag! ;O))
Dette var forøvrig et kjempeflott kort!
God helg!
Klem,Janne

bestevenn sa...

Så fint kort du har laget, datteren din ble sikkert veldig glad for dette. Mye fint å se på på dette kortet.

Aud Kirsten sa...

Et kjempeflott easel kort, med mange flotte detaljer!
Ønsker deg en fin helg!
Klem:)

Pinklady 68 sa...

Wow, for et lekkert easel-kort, Bodil! Mange nydelig detaljer..perfekt sammen:-)

Ha en fin kveld og god helg! Klem Laila.

-Sanna- sa...

Dette var skikkelig stilig, Bodil.
Ikke sant det er kjekke kort å lage ?
Det skal så lite til å få de effektfulle.

Hege sa...

Wow, for et kort!! Dette var bare helt herlig Bodil. Jeg digger det rett og slett!! :)
Ha ei flott helg.
Klem Hege.

Gry-Beate sa...

Dette var et vanvittig flott kort!!

;0)Gry-Beate

Ellinore sa...

Ååååå....så fint det kortet var, masse flotte detaljer....flott med den Cd plata og de musikk detaljene....stilig:) God Helg.
Klem.

Lenas kort sa...

Knall tøfft kort! Bare digger det! Flink du :-) Ha en flott helg :-)

Miss StampAlot sa...

Det ble jo kjempefint... Nydelig pynta med masse flotte detaljer =)

Lambi sa...

Nydelige farger på disse arkene dine Bodil! Lekkert pyntet med blomster, noter og sommerfugler og fin punch! :) Den freebie gitaren har jeg også lastet ned, den er søt! :) Ha en fin dag! Klem

Marianne sa...

Wow, dette var fantastisk stilig!!
God helg.
Klemmer fra Marianne:)

Guro sa...

Wow noe så morsomt :-) Utrolig stilig; du er herlig kreativ!
Digger baksiden også :-)
Klem Guro

Knerten sa...

For et herlig kort, Bodil ! Jeg er så glad i musikk, så her var det mange detaljer jeg falt for :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails