Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 19. juni 2010

PERLER

I helgen har jeg mitt eget lille perleverksted. Ble inspirert av DENNE  artikkelen av MARIANNE, det var bare å finne det gamle utstyret mitt fra perlebroderingens dager på 90-tallet. Det er mye som kan lages av perler og gøy er det også.  Her ser dere litt av det jeg har lagd nå :)
Ha en riktig god helg alle sammen.
Og så vil jeg takke for alle de hyggelige komentarene dere gir meg. De blir jeg veldig glad for og setter uendelig stor pris på :)

12 kommentarer:

Knerten sa...

Jammen hadde du litt å velge mellom, Bodil ! Jeg så også den artikkelen, og ble veldig inspirert, men når... ?

Nydelig det du har laget !! Skal bli spennende å se deg bruke det i et av dine nye prosjekter :-)

Pauline sa...

Nydelig perlepynt!!
Den artikkelen så jeg også, kanskje jeg skal ta med perler og tråd på ferie...
Riktig god helg!
Klem! :-)

-Sanna- sa...

Stilig, Bodil.
Du kan jo begynne å selge noen, så mye perler som du har.... Hadde sikkert fått kunder.

Pinklady 68 sa...

Så nydelig perlepynt du har laget Bodil!
Har div fra x antall år tilbake jeg også...må bare prøves snart. Ble kjempefint!!!

Ha en fin kveld! Klem Laila.

Yvonne sa...

Så masse flott du har laget Bodil! Hvem hadde trodd på 90-tallet når vi holdt på med perlerbroderier at vi mange år senere skulle bruke dem på kort!?! Det blir jo så stilig og gir det lille ekstra syns jeg. Gleder meg til å se dine i bruk.
Klem

bestevenn sa...

Så gøy, og takk for inspirasjonen videre. Dette vil jeg gjerne også prøve meg på. Ser kjempemoro ut. Ønsker deg en flott helg.

jannes hobbykrok sa...

Så herlige saker!
Gleder meg til å se perleriene dine i bruk!
Klem,Janne

Meretekj sa...

Kjempelekker perlepynt.
Blir artig å se hva du tryller fram med den.

Maya sa...

Så nydelig perlepynt du har laget!
Gleder meg til å se de i bruk :)
Trillebår kortet ditt under her, var bare såååå lekkert!
Tusen takk for alle koselige kommentarer du legger igjen til meg, de varmer langt inn i hjerterota :)
Klem fra Maya

Jannhild sa...

Lekkert perlepynt!! Så gøy å bli inspirert og så få tatt i bruk gamle ting som en har liggende!! JEg har en del slike fine perler jeg også :) Kanskje jeg må finne de frem??

Den trillebåren under her var bare rååååååflott, Bodil!!!! Helt konge!!

Tusen takk for alle de koselige kommentarene du legger igjen hos meg, jeg har ikke vært i kommentarmodus på lenge... og vet heller ikke om jeg kommer der med det første. Men i dag fikk jeg ånden over meg, så nå tar jeg meg en runde!!!

Ønsker deg en fantastisk flott søndag!!

Gode klemmer fra meg til deg!!!

Randi Th. sa...

Herlighet så masse flott! Du kan jaggu' alt du!!!

Ha en super dag!

-klem-

Gladie sa...

Jøss! Så masse gøy - og så lekkert det blir! Du må skaffe deg en Etsy shop og selge!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails