Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 14. mars 2010

Kort

Nå holder jeg på å lage kort. JuHuuu.... Det blir jo en del gebursdager framover , så da er det greit å ha noen liggende. Nå er ikke jeg noen mester på kortlaging men jeg prøver i allefall :) Har begynt på tilsammen 8 kort.
Nå er jeg ferdig med 2 av guttekorta. De har samme oppsett men forskjellig farger,mønster og pynt.

Jeg har brukt mønsterpapirer fra DCWV, gammel bokside, noen rester, bilde fra nett,stempel  farget med Touch Marker, silkebånd, div blomster, blad, tørket frøbelg, brads, charms og  papirsnor.

4 kommentarer:

tone sa...

Kjempe stilige kort!
Flott pyntet!
Ha en fortsatt fin søndag.
Klem Tone

Hege sa...

Så kule kort du har laget:) Dette mestrer du godt!
Guttekort er ikke noe enkelt å lage, så jeg synes du skal være fornøyd med deg selv som har laget to på rappen!
Søndagsklem fra Hege.

Lene sa...

Så kule kort ! Virkelig fargerike og herlige!

Bea sa...

Kjempefine kort, og så herlige farger du gar brukt!
Takk for koselig kommentarer på bloggen min, og du lurte på hva som er best av cm eller tomme Scor Pal, den med cm er i grunn best siden de fleste mønstre er i cm. Men samtidig skal jeg innrømme at jeg har begge, fordi det gjør det enklere å følge tomme-oppskrifter... ;o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails