Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 17. mars 2010

Jentekort

Ja så må jeg få ferdig noen jentekort også. Her er ett ferdig :)
Samme oppsett som guttekorta jeg har lagd, både utvendig og innvendig :)
Svart kartong, mønsterark fra DCWV, gammel bokside. Gratis digitalstempel her også :) kjekt:). Fargelagt med Touch Marker, sølv ProMarker og stickles diamond. Krona  er stanset ut med Sizzix. Knall rosa silkebånd, røde roser, charms jordbær, noen blomster jeg ikke har navn på og bling. Tekststempel fra NorthStarStamps. Rosa blonde og jeg har brukt rosa stempelpute på kanter.

2 kommentarer:

bestevenn sa...

Stilig jentekort du har laget. Morsomt at du "tør" å bruke litt farger. Nydelig med pynteraden med blomster, bånd og papir. Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Hvis jeg kan få noen til å le litt av LO'ene mine, er det også meningen! Ha en glad dag!

Ellinore sa...

Så fine og kreative kort du har laget......
Jentekort til en liten prinsesse og et flott guttekort. Tusen takk for at du titter innom bloggen min, og ikke minst for at du legger igjen kommentarer ....TAKK igjen.
Klem Ellinore.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails